Google отримала $21,03 млрд прибутку за квартал, прибуток від реклами на YouTube зріс на 43%

Google отримала $21,03 млрд прибутку за квартал, прибуток від реклами на YouTube зріс на 43%

Компанія Google прозвітувала про зростання доходів від реклами за підсумками кварталу. Ефект нових правил конфіденційності Apple на виручку YouTube у компанії назвали стриманим.

За підсумками кварталу пошуковий гігант Google зафіксував найвище зростання виручки за останні 14 років і майже подвоїв свій прибуток, пише The Wall Street Journal.

Так, виторг виріс на 41% до $65,12 млрд, прибуток компанії склав $21,03 млрд — це майже втричі вище, ніж було до початку пандемії.

Як зазначає WSJ, такі результати Google підкреслили, як пандемія спонукала основний рекламний бізнес компанії. У зв’язку зі скороченням відвідуваності офлайн-магазинів, маркетологи звернулися до Google для просування своїх продуктів. Це дозволило компанії за один рік показати квартальне зростання, яке пошуковий гігант зазвичай фіксував протягом двох років.

Читайте також:

Google отримала $21,03 млрд прибутку за квартал, прибуток від реклами на YouTube зріс на 43%

Кук покарав Цукерберга. Як Apple вирішила врятувати користувачів від стеження Facebook і що з цього вийде

Виторг від реклами на YouTube за підсумками кварталу зріс на 43% – до $7,21 млрд. Загальна виручка компанії від реклами становить $53,13 млрд. При цьому на пошукову рекламу припало $37,9 млрд.

За словами фіндиректора компанії Рут Порат, зміна політики конфіденційності Apple виявила «стриманий вплив на виручку YouTube».

Виручка підрозділу Google Cloud, до якого входять, наприклад, платформи для аналізу та інструменти для спільної роботи на кшталт Google Документи зросла на 45% – до $4,99 млрд.

Раніше за підсумками кварталу відзвітували такі великі соціальні мережі як Twitter, Facebook та Snapchat. У той час як Snap і Facebook скаржилися на падіння рекламних доходів через нововведення від Apple, у Twitter заявили, що нові правила iOS не мали значного впливу на рекламну виручку компанії.

Нагадаємо, що завдяки змінам політики конфіденційності Apple значно наростила свою частку на ринку мобільної реклами за останні шість місяців.

Редактор: Люба Балашова
Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.