Віктор Мельников: YASNO — більше, ніж постачальник, ми пропонуємо клієнтам рішення для економії енергоресурсів, коштів і часу

Новини компаній

Віктор Мельников: YASNO — більше, ніж постачальник, ми пропонуємо клієнтам рішення для економії енергоресурсів, коштів і часу

Два роки тому, почавши працювати під брендом YASNO, постачальник електроенергії для киян ТОВ «Київські енергетичні послуги» пообіцяв своїм клієнтам зручні сервіси, якісне обслуговування та прості і зрозумілі комунікації. Попри те, що період трансформації збігся з пандемією COVID-19, компанія дотрималася свого слова та значно покращила рівень обслуговування, розширила можливості для вирішення питань, пов’язаних з електро-, газопостачанням та енергоефективністю.

Віктор Мельников, директор YASNO в Києві, розповів, як вдалось впровадити зміни та вибудувати нові стосунки із клієнтами.

— Вікторе, яким чином ви обслуговуєте клієнтів столиці зараз, у період карантинних обмежень?

 — У нас є низка каналів обслуговування як офлайн, так і онлайн. В YASNO (ТОВ «Київські енергетичні послуги») понад 1 млн приватних клієнтів, і всі вони мають свої потреби. Частина використовує лише онлайн-сервіси, іншим важлива можливість обслуговуватись очно — тут, звісно, мова про старше покоління. Ми розуміємо ці особливості кожної з категорій, тож працюємо над омніканальністю, щоб кожен клієнт обрав найзручніший спосіб взаємодії із нами.

Віктор Мельников: YASNO — більше, ніж постачальник, ми пропонуємо клієнтам рішення для економії енергоресурсів, коштів і часу

Онлайн та офлайн сервіси YASNO / Фото: YASNO

Щодо офлайн-обслуговування: ми забезпечили вакцинацію співробітників та досягли необхідної кількості щеплених, що дозволяє надавати очні консультації. Клієнтів приймаємо з дотриманням рекомендацій МОЗ і виключно за попереднім записом. Обрати зручний день і час для відвідування енергоофісів YASNO можна на сайті або за номерами контакт-центру (044/067/066/093) 277−18−18.

Для економії часу

— В комунальній сфері клієнти часто скаржаться на довге обслуговування. Що ви робите для того, аби вирішувати питання киян швидко?

 — Максимально скоротити час вирішення будь-яких питань, пов’язаних з електро-, газопостачанням та енергоефективністю, — це один із пріоритетних напрямків розвитку наших сервісів. Ми розширили кількість дистанційних каналів та суттєво збільшили їхній функціонал: це і наш сайт, і Особистий кабінет, і Viber-бот YASNO-online, і мобільний додаток YASNO.

З їх допомогою кияни можуть передавати показання електролічильників; оплачувати рахунки за світло та газ; контролювати енергоспоживання; замовляти енергоефективні продукти; подавати документи; отримувати додаткову інформацію та консультації тощо.

Ми також значно скоротили час очікування з’єднання із фахівцем контакт-центру, нині він в середньому складає менше однієї хвилини. А користувачі соціальних мереж можуть отримати швидкі відповіді на свої запитання, написавши в особисті повідомлення нашої сторінки у Facebook.

— Які з ваших онлайн-сервісів користуються найбільшою популярністю?

 — Безумовно, Особистий кабінет. Майже пів мільйона клієнтів щомісячно передають показання електролічильника та сплачують за світло та газ. Зауважу, що розрахунок в Особистому кабінеті — без комісії, а зареєструватись у ньому можна менш ніж за 1 хвилину. На другому місці — Viber-бот, який навіть нагадує, в які дні потрібно передати показання лічильника, аби нарахування у платіжці не відрізнялися від фактичних.

Нещодавно ми створили можливість оформлення договору про постачання електричної енергії і газу онлайн. Це питання довгий час залишалось єдиним, котре потребувало очного візиту клієнта до енергоофісу. Зараз це вже можна робити онлайн.

Перевага цих сервісів у тому, що вони дозволяють економити час, що нині важливо для багатьох. Напевне, тому вони і є найбільш популярними.

Віктор Мельников: YASNO — більше, ніж постачальник, ми пропонуємо клієнтам рішення для економії енергоресурсів, коштів і часу

Як передати показання лічильника / Фото: YASNO

Для економії коштів та енергоресурсів

— YASNO пропагує енергоефективність і розумне споживання. Розкажіть, як сплачувати менше за спожиту електроенергію?

 — Допомога нашим клієнтам у тому, щоб раціонально використовувати енергоресурси і підвищувати комфорт завдяки інноваційним рішенням — це основа нашої стратегії розвитку. Ми консультуємо клієнтів з питань розумного споживання. Насправді, навіть зміна побутових звичок сприяє зменшенню витрат. Також наші експерти сформували набори для економії на рахунках за електроенергію. Ми пропонуємо й енергоефективну побутову техніку. Ці продукти та рішення справді дозволяють заощаджувати без втрат у комфорті.

— Чи багато клієнтів звертаються за консультаціями з енергоефективності, щоб сплачувати менше?

 — Зазвичай за такими консультаціями звертаються клієнти, які споживають понад 250 кВт∙год на місяць, використовують багато техніки або обігрівають оселю за допомогою електричних обігрівачів. Або ті, хто почув про реальну економію від друзів чи сусідів, які вже користуються нашими енергоефективними наборами з двозонними лічильниками.

Та для більшості енергоефективність ще досі асоціюється із чимось складним. Тому в наших інформаційних кампаніях ми розповідаємо клієнтам про переваги бережливого споживання, надаємо поради, покрокові інструкції, як зробити свою оселю енергоефективною і які звички варто змінити, щоб досягти найбільшої економії.

Щодо конкретних продуктів: наші експерти сформували набір, який дозволяє кожній сім’ї зробити перший крок до енергоефективності.

Віктор Мельников: YASNO — більше, ніж постачальник, ми пропонуємо клієнтам рішення для економії енергоресурсів, коштів і часу

Енергоефективні набори YASNO / Фото: YASNO

До його складу входять: двозонний лічильник (з ним електроенергія з 23:00 до 07:00 коштує удвічі дешевше); LED-лампи, які споживають до 10 разів менше електроенергії, ніж звичайні лампи розжарювання; та розумні розетки, які дозволяють запрограмувати роботу найбільш енергоємних приладів на потрібний час.

Наприклад, через мобільний додаток можна увімкнути бойлер на нагрів води за пару годин до приїзду додому, і це значно зменшить споживання електроенергії. Такими наборами вже користуються понад 60 тисяч українських сімей. Замовити їх можна в нашому онлайн-магазині – разом із доставкою і послугою заміни лічильника.

Плани на наступний рік

— Цьогоріч ТОВ «Київські енергетичні послуги» потрапило до трійки лідерів електропостачальників України з досить високими балами. Що далі? Як напрямки розвитку вибрали пріоритетними на наступний рік?

 — Так, дійсно. За результатами рейтингу, який провів аналітичний центр DiXi Group в рамках проєкту USAID «Прозорість енергетичного сектору», ми потрапили до трійки лідерів разом з іще двома постачальниками, що також працюють під брендом YASNO.

Незалежні експерти при складанні рейтингу оцінювали онлайн-сервіси, інформування клієнтів, прозорість та ділову активність, а також комерційні пропозиції. Найвищий бал ми отримали за онлайн-сервіси. Тож в цьому напрямку в планах, звісно, лише покращення результатів.

Один із ключових проєктів на наступні два роки — це повне оновлення програмно-апаратної частини контакт-центру. Такі зміни дозволять додатково покращити якість обслуговування клієнтів. та підтримувати високий рівень задоволеності клієнтів.

Ми йдемо шляхом постійних поліпшень. Всі зміни, які ми впроваджуємо, направлені виключно на підвищення рівня задоволеності наших клієнтів. — виділений текст червоним потріюно видалити, оскільки йде повторення.

Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.