Спочатку було слово. Як бренд Авіація Галичини досяг успіху, продаючи не стільки речі, скільки цінності

НВ Преміум

Спочатку було слово. Як бренд Авіація Галичини досяг успіху, продаючи не стільки речі, скільки цінності

Автор: Світлана Угніва Випуск журналу №4 від 3 лютого 2022

Львівський бренд Авіація Галичини наповнює вітчизняний ринок одягу речами з ідеологічним змістом, не забуваючи на цьому гарно заробляти, пише журнал НВ.

«Там був такий девіз [на одній із футболок Авіації Галичини] „Вогонь запеклих не пече“. Це гасло лягло на волонтерський рух і те, що ми робимо», — каже Дмитро Чичера, активіст і волонтер із Маріуполя, засновник освітнього простору Halabuda.

Він — один із «запеклих» шанувальників львівського бренду одягу Авіація Галичини.

Мода на схоже вбрання у стилі мілітарі увійшла до українських крамниць ще у 2014‑му, з початком російської агресії. Тоді тисячі ветеранів, волонтерів та й просто любителів військової тематики розкуповували камуфляжні куртки, худі, штани, бейсболки, наплічники.

На цей сегмент звернув свою увагу і львівський підприємець Андрій Худо, який разом з Юрієм Назаруком розвиває холдинг Fest. Той давно використовує у роботі військово-патріотичні мотиви, яскравим втіленням чого став відкритий ще у 2007 році тематичний ресторан Криївка.

Логічно, що у 2015‑му Худо поповнив портфель власних активів брендом мілітарі-одягу Авіація Галичини.

Всі матеріали випуск №4 журналу, від 3 лютого 2022
Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.