Спочатку було слово. Як бренд Авіація Галичини досяг успіху, продаючи не стільки речі, скільки цінності
НВ Преміум
Автор: Світлана Угніва Випуск журналу №4 від 3 лютого 2022
Львівський бренд Авіація Галичини наповнює вітчизняний ринок одягу речами з ідеологічним змістом, не забуваючи на цьому гарно заробляти, пише журнал НВ.
«Там був такий девіз [на одній із футболок Авіації Галичини] „Вогонь запеклих не пече“. Це гасло лягло на волонтерський рух і те, що ми робимо», — каже Дмитро Чичера, активіст і волонтер із Маріуполя, засновник освітнього простору Halabuda.
Він — один із «запеклих» шанувальників львівського бренду одягу Авіація Галичини.
Мода на схоже вбрання у стилі мілітарі увійшла до українських крамниць ще у 2014‑му, з початком російської агресії. Тоді тисячі ветеранів, волонтерів та й просто любителів військової тематики розкуповували камуфляжні куртки, худі, штани, бейсболки, наплічники.
На цей сегмент звернув свою увагу і львівський підприємець Андрій Худо, який разом з Юрієм Назаруком розвиває холдинг Fest. Той давно використовує у роботі військово-патріотичні мотиви, яскравим втіленням чого став відкритий ще у 2007 році тематичний ресторан Криївка.
Логічно, що у 2015‑му Худо поповнив портфель власних активів брендом мілітарі-одягу Авіація Галичини.
Всі матеріали випуск №4 журналу, від 3 лютого 2022
Источник