Максимум комфорту. OLL.TV представив оновлену платформу переглядів для всіх пристроїв

Новини компаній

Максимум комфорту. OLL.TV представив оновлену платформу переглядів для всіх пристроїв

Український сервіс OLL.TV оголосив про запуск нової платформи і генеральне оновлення на всіх основних пристроях — Smart TV, Android TV, смартфонах, планшетах і на сайті. Сервіс повністю змінив свій зовнішній вигляд, структуру, управління і технічні характеристики.

«Мета поновлення сервісу — зробити OLL.TV зручним для наших користувачів, сучасним, красивим і конкурентним з кращими світовими ОТТ-платформами, — розповів Віталій Чирков, директор по контенту і досвіду користувача OLL.TV. — Якщо до цього OLL.TV на телевізорі, на сайті та в мобільному телефоні були трьома різними додатками з різним зовнішнім виглядом, різною логікою поведінки, різними місцями знаходження контенту, способами його опису, то зараз це єдина система. І людина, переходячи з одного пристрою на інший, не губиться, тому що це той самий спосіб роботи».

Платформа стала більш сучасною та зручною для користувачів. А в сервісі з’явилося багато цікавих і зручних фішок та нових розділів. Наприклад, був доданий розділ «Моє», в якому на будь-якому пристрої користувач може відкласти вибрані фільми, серіали, шоу та канали, щоб подивитися у зручний час і в зручному для себе місці. На будь-якому пристрої тепер зручно додивитися фільм або серіал, почавши саме з того місця, на якому зупинився раніше.

«Ми хочемо створити абсолютно новий користувацький досвід, — підкреслив директор департаменту розробки Микола Корецький. Хочемо, щоб новий додаток змінив ставлення до самого бренду OLL.TV. А також хочемо надати сервісу меганадійність — тепер всі програми та сервіс стабільні й зручні».

Тестували зображення по польоту м’яча

Якість зображення на каналах і спортивних трансляціях також істотно покращилась. Для модернізації всієї системи було придбано потужне обладнання. Відбір відбувався серед найсерйозніших виробників транскодингу.

«Ми тестували картинку по польоту м’яча, — розповів Леонід Сапельников, керівник департаменту інфраструктури. — Дивилися матчі в прямому ефірі і стежили за тим, як летить м’яч. У цей момент явно видно відмінності за якістю. Наприклад, якщо бути уважним, то, коли фокус на футбольному м’ячі, можна помітити, що на задньому плані раптом розпливаються глядачі. Або замість одного футболіста біжать троє. Ми дуже вимогливо підходили до вибору — так, щоб в наших трансляціях всі елементи на екрані у глядача були чіткими і в фокусі. І зараз можемо без зайвої скромності сказати, що якість зображення на нашому сервісі — краща в Україні».

Інша важлива проблема, яка вимагала рішення, — це CDN, система доставки відеоконтенту. Чим ближче сервер знаходиться до абонента, тим якісніший сигнал у нього на екрані.

«Під близькістю ми розуміємо не відстань, а кількість проміжних провайдерів між абонентом і нами, — пояснив Леонід Сапельников. — Для цього ми закупили новітні сервери, які мають більшу пропускну здатність. І зараз максимально розосереджується їх по локальним провайдерам. Є провайдери, які охоче йдуть нам назустріч, адже це win-win для нас і для них, а головне — для наших спільних клієнтів. А є провайдери, які „забувають“, що абонент їм вже заплатив за інтернет і вимагають оплати ще й від платформи. Їм не важливо, якої якості послугу отримає клієнт в їх інтернет-мережі. Ми з такими провайдерами не працюємо, у нас принципова партнерська позиція».

Не тільки футбол: акцент на контент

OLL.TV завжди був платформою, яка позиціонувалася і сприймалася, як футбольний сервіс. Зрозуміло, що прямі трансляції футболу нікуди не йдуть, тут OLL.TV традиційно сильний, ексклюзивно транслюючи матчі Чемпіонату України та збірної України, але разом з тим оновлений сервіс значно розширив вибір художнього контенту: фільмів, серіалів і телеканалів.

«Так, це кардинальна зміна, — прокоментував Віталій Чирков. — Ми суттєво змінили нашу контентну політику, ексклюзивно отримали кращі світові серіали, у нас тісна співпраця з IVI — їхня бібліотека входить до наших пакетів. Ми запустили власне виробництво якісного контенту — вже в грудні вийде наш перший Original серіал „Зломовчання“ з Ксенією Мішиною в головній ролі. Ми також підписали контракти з кращими телеканалами, які є на ринку — це фільмові, пізнавальні, розважальні та спортивні телеканали. І помістили їх у найпопулярніші пакети так, щоб не тільки футбол став аргументом підписки на OLL.TV. По суті, у нас сьогодні краща на ринку пропозиція за ціною та наповненням, і, безумовно, краща серіальна пропозиція в Україні».

Готовність стати кращими

«Ми розуміємо, що це не кінець нашої розробки, а в якомусь сенсі тільки початок. Ми будемо допрацьовувати і наповнювати сервіс доповненнями і поліпшеннями, отриманим фідбеком від наших користувачів, — пояснив Микола Корецький. — Можна сказати, що зараз кожен абонент нашого сервісу буде брати участь в його поліпшенні. Ми щільно починаємо працювати з даними Big Datа, на підставі яких система рекомендацій буде підбирати для кожного користувача індивідуально кращий контент».

«Ну і важливе питання, яке не можна обійти стороною, — це ціна, — додала Юлія Трибушна, директор OLL.TV. — За 109 грн ми пропонуємо користувачеві пакет з унікальним для цієї ціни набором преміальних фільмових і пізнавальних каналів, доступом до всіх найпопулярніших українських телеканалів, величезної бібліотеки фільмів та видатної колекції серіалів, як українських, так і кращих світових — від HBO та інших топових виробників».

«Ідеальних систем не буває, — підкреслив Віталій Чирков. — Тому ми будемо весь час її вдосконалювати. І це буде нескінченний процес, тому що світ зараз дуже швидкий. І, повірте, OLL.TV може і стане кращим сервісом України. Ми до цього готові та зробимо задля цього все можливе».

Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.