Гієни, шакали та поганий Бутусов. Хто і як ділився думками про прес-марафон Зеленського — боти, прихильники та противники у YouTube

НВ Преміум

Гієни, шакали та поганий Бутусов. Хто і як ділився думками про прес-марафон Зеленського — боти, прихильники та противники у YouTube

Автор: Володимир Кондрашов

Найбільш шумною подією в українському медіаполі у листопаді став прес-марафон президента Зеленського. Серед іншого гарант заявив, що став об’єктом медіа-атак. Медіа-бої йшли й у коментарях трансляцій марафону — можливо, бої з фейковим супротивником

НВ Бізнес, спираючись на дані агентства бізнес-розвідки Molfar, проаналізували всі коментарі під трьома найпопулярнішими YouTube-трансляціями прес-марафону Володимира Зеленського.

Читайте також:

Гієни, шакали та поганий Бутусов. Хто і як ділився думками про прес-марафон Зеленського — боти, прихильники та противники у YouTube

Айфони в оренду? Як і чим Apple може допомогти Україні у переписі населення

Контекст. Що і як рахували. Ми порахували кількість профілів та коментарів на момент закінчення трансляції прес-марафону Володимира Зеленського на трьох найбільших (за кількістю переглядів трансляції) YouTube-майданчиках українських ЗМІ — Радіо Свобода, ТСН та Україна24. Також ми проаналізували дати реєстрації користувачів, що залишили коментарі, на майданчику YouTube і, перечитавши всі репліки і втративши віру у співгромадян, визначили їх тональність. Коментарі були згруповані за категоріями: нейтральні до президента, позитивні для президента та негативні щодо нього. У підрахунку враховано лише дії користувачів у коментарях під відео, але не в чаті трансляції (чат трансляції не дав нам можливості оперативно визначити дати реєстрацій користувачів, що було важливо на першому етапі роботи).

Аномальна активність нових користувачів

Нам вдалося зібрати такі дані про профілі коментаторів під відеозаписами більш ніж п’ятигодинного прес-марафону президента на трьох каналах YouTube (де ці відео набрали найбільшу кількість переглядів):

Відео № 1. Радіо Свобода (450 тисяч переглядів, 1165 коментарів з 913 профілів на момент аналізу);

Відео № 2. ТСН (346 тисяч переглядів, 1332 коментарі з 1025 профілів на момент аналізу);

Відео № 3. Україна24 (559,9 тисяч переглядів, 1355 коментарів з 1076 профілів на момент аналізу).

Більшість профілів, які залишали коментарі під цими відео, зареєстровані у 2020 та 2021 роках. Частка таких коментаторів під першим відео становила сумарно 24,2%, під другим — 26,1%, третім — 27,8%.

При цьому аномально високою виявилася кількість користувачів, які завели акаунти у листопаді 2021, тобто провели на YouTube менше місяця. В середньому близько третини коментаторів, які завели акаунти на YouTube протягом одинадцяти місяців 2021 року, зробили це в листопаді, перед марафоном.

Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.