Моторні бізнесмени від гумору. Як Дизель Шоу стало найпопулярнішою розважальною програмою, обійшовши Квартал Зеленського

НВ Преміум

Моторні бізнесмени від гумору. Як Дизель Шоу стало найпопулярнішою розважальною програмою, обійшовши Квартал Зеленського

Автор: Максим Бутченко Випуск журналу №43 від 18 листопада 2021

Провінційна команда КВК Дизель за шість років перетворилася на найрейтинговіше розважальне шоу країни. На цьому шляху вона змусила поступитися лідерством навіть Вечірній квартал, який виробляє компанія президента Володимира Зеленського.

55‑річна Таміла Рабінович знається на вітчизняному гуморі: з 2015 року вона дивиться всі поспіль програми Дизель Шоу і здатна відразу згадати навіть найстаріші жарти своїх кумирів. Пенсіонерка може довго розповідати про акторів цієї гумористичної ТБ-команди і лише шкодує, що одну з її учасниць, Марину Поплавську, яка трагічно загинула кілька років тому в автокатастрофі, вже не повернути.

«Я їх просто обожнюю дивитися, з ними розслабляєшся, отримуєш задоволення від кожного номера. У наш час це одна з небагатьох віддушин», — каже Рабинович.

Схоже, «віддушиною» творчість цих акторів стала не лише для неї. Рейтинги показують, що шоу, створене на основі миколаївської команди КВК з її лідером Єгором Крутоголовом, стало № 1 на гумористичному небосхилі вітчизняного ТБ. І випередило навіть багаторічного лідера цього напрямку — Квартал 95, створений на фундаменті криворізької команди КВК.

Показовою стала вже новорічна ніч 2021‑го, коли Вечірній квартал набрав частку телеглядачів у 18,8 %, а Дизель — 20,8 %. І так тривало й надалі. Осінні показники команди під художнім керівництвом Крутоголова також вищі, ніж у конкурентів, якими до 2019 року опікувався нинішній президент країни Володимир Зеленський.

Всі матеріали випуск №43 журналу, від 18 листопада 2021
Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.