Євросоюз почне офіційне розслідування відносно рекламного бізнесу Google до кінця року — Reuters

Євросоюз почне офіційне розслідування відносно рекламного бізнесу Google до кінця року — Reuters

Нове розслідування Євросоюзу може в підсумку зачепити всю рекламну імперію Google .

Антимонопольні органи Євросоюзу до кінця поточного року планують почати офіційне розслідування відносно рекламного бізнесу Google, повідомляє Reuters з посиланням на джерела, знайомі з цим питанням.

За словами одного зі співрозмовників агентства, розслідування ЄС буде зосереджено на позиції Google щодо рекламодавців, видавців, посередників і конкурентів. Відзначається, що мова піде про більш ретельний розгляд, ніж завершена тижнем раніше справа французького антимонопольного агентства.

Читайте також: Не заплутайтесь. У Google Chrome тестують дві нові функції для тих, у кого багато вкладок

За підсумками минулого року виручка Google від реклами склала $147 млрд — більше, ніж у будь-кого з конкурентів. Основну частину продажів і прибутку компанії склала реклама на YouTube, Gmail і в пошуку.

Близько 16% доходів компанія отримала від медійного або мережевого бізнесу, в якому інші медіа-компанії використовують технологію Google для продажу реклами на своїх веб-сайтах і в додатках.

Читайте також: Штати застерегли ЄС від «антиамериканської» політики щодо техногігантів — FT

Під прицілом антимонопольників знаходяться обидва підрозділи. Відзначається, що нове розслідування ЄС може в підсумку зачепити всю рекламну імперію Google.

ПО оцінками дослідника ринку eMarketer, в цьому році Google контролюватиме 27% світових витрат на онлайн-рекламу, в тому числі 57% на пошукову рекламу і 10% на медійну рекламу.

Нагадаємо, що через рішення французького регулятора Google погодився внести зміни в свій рекламний бізнес, які націлені на запобігання зловживанню домінуючим становищем на ринку.

Редактор: Люба Балашова
Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.