«Втомилися нові стовпи». Усі подробиці про надзвичайну подію на Шулявському мосту в Києві, де впали три ліхтарні опори

Сюжет

«Втомилися нові стовпи». Усі подробиці про надзвичайну подію на Шулявському мосту в Києві, де впали три ліхтарні опори

Злощасний Шулявський міст у Києві вчергове обговорює вся країна — після того, як 15 грудня там впали три стовпи.

НВ зібрав всі подробиці нового інциденту на Шулявському мосту, де лише рік тому відкрили рух після реконструкції шляхопроводу (його ремонт триває досі).

Що сталося на Шулявському мосту?

Близько 15:00 у вівторок, 15 грудня, на проїжджу частину Шулявського мосту одночасно впали три ліхтарних стовпи. Через кілька годин було оприлюднено відеозапис камери спостереження, на якому видно, що опори освітлення падають майже синхронно і без очевидних зовнішніх причин. При цьому іскрять обірвані дроти електромереж.

https://twitter.com/tweetsNV/status/1338945670200299523

Стовпи впали в центральній частині шляхопроводу над проспектом Перемоги (на смуги руху в напрямку вулиці Довженка). За даними поліції, було пошкоджено щонайменше 9 автомобілів, люди дивом не постраждали.

Через цей інцидент рух Шулявським мостом, і без того завжди напружений, вчора зупинився майже повністю, особливо в напрямку станції метро Дорогожичі. Свої маршрути скоротили чи змінили тролейбуси № 22, 27, 30, 42, а водіїв попросили об’їжджати місце аварійної ситуації іншими шляхами.

https://www.facebook.com/shuliavsky.bridge/posts/865500364262887?__cft__[0]=AZXxyI41xyVnR6mLsuWbzP6s1H8OB7gLnCMmm65dNlpdR4SlN1aY-b97RUGT-AXEWn4U_j_Z_PqSrKRxqTePZCWABvnMXmCef-zThBmwLGeYibdVk6CLwyxZLuBigIKJmBWuCVRKadTMPcifRCeGSF7KGT8wiBUl0SMJ0LY1olVVrQ&__tn__=%2CO%2CP-R

Після 18.00 рух відновили частково — по одній смузі в кожен бік, що спровокувало величезні затори в районі мосту.

Працівники комунальних служб Києва усували наслідки надзвичайної події до пізньої ночі: вивозили опори, обрізали дроти електромереж.

До ранку 16 грудня автомобільний рух відновили в обох напрямках. Тролейбуси мостом поки не ходять — через пошкодження електромережі, яке ще належить усунути.

Рух тролейбусів відучора організовано так:

  • № 22 — до вулиці Дегтярівській і Індустріального шляхопроводу;
  • № 27 — станція метро Почайна — вулиця Дегтярівська;
  • № 30 — через Повітрофлотський проспект (в обидві сторони) — до станції метро Лук’янівська;
  • № 42 — до Індустріального шляхопроводу.

https://www.youtube.com/watch?v=_WIESc-Ip_s&ab_channel=%D0%A2%D0%A1%D0%9D

Крім того, в ніч на 16 грудня фахівці обстежили решту опор та демонтували ще шість стовпів на Шулявському мосту, які викликали сумніви «щодо надійності укріплення». Про це заявив мер Києва Віталій Кличко, пояснивши, що роботи з демонтажу робіт власним коштом здійснив генпідрядник реконструкції мосту. Ця ж компанія має встановити нові опори «з посиленням несучої конструкції», додав мер.

Київська влада звернеться до суду, щоб підрядник компенсував збитки киянам, чиї автомобілі було пошкоджено, пообіцяв Кличко.

https://www.facebook.com/Vitaliy.Klychko/posts/2833399460211922?__cft__[0]=AZUXevoacMLgAZvdRT-ccDYoqjgq83Iauhgq7yZU0aqGnKQhpxN_bLXBQHVn7QXhhQSprDfQBti_TCaQubGX3ftjEZIJ9gbSgEdse25H_YGNPVMtZxm5WDW6eTtfoleKqbxzWKZlXXufQyOcXecVAM1q&__tn__=%2CO%2CP-R

Як відреагувала влада Києва

Після падіння стовпів у КМДА заявили, що причину події встановлюватимуть правоохоронні органи.

Генпідрядник реконструкції шляхопроводу, як і замовник робіт (КП Дирекція будівництва дорожньо-транспортних споруд Києва) вже звернулися в поліцію з відповідними заявами.

Київська міська прокуратура порушила кримінальну справу за ч. 2 ст. 275 Кримінального кодексу України — порушення правил, що стосуються безпечного використання промислової продукції або безпечної експлуатації будівель і споруд. Покарання за цією статтею передбачає виправні роботи на строк до двох років; обмеження волі на строк до п’яти років; позбавлення волі на строк від двох до п’яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

Мер Києва Віталій Кличко заявив, що він, як і кияни, «обурений тим, що на шляхопроводі, відкритому рік тому, впали три опори освітлення». Столичний міський голова звернувся із заявою до правоохоронних органів, щоб з’ясувати причини падіння стовпів.

Відповідальність за гучний інцидент Кличко поклав на компанію-генпідрядника робіт, яка, за його словами, давала «гарантію 50 років на новий міст».

«Однозначно головна відповідальність — на генеральному підряднику, який відповідає за якість робіт. Я переконаний, що правоохоронні органи повинні оперативно встановити причини інциденту. Винні мають понести кримінальну відповідальність!», — заявив Кличко.

Чи є версії причин надзвичайної ситуації?

Офіційно влада міста поки не озвучила жодної версії падіння опор.

Однак після публікації фотографій з місця подій в соцмережах і ЗМІ обговорюють кріплення стовпів, які могли бути недостатньо надійними.

https://www.facebook.com/KyivOperativ/posts/1161307230932028

«Втомлений» міст — знову фаворит соцмереж

Шулявський міст давно став одним з найбільш обговорюваних інфраструктурних об’єктів у Києві.

У лютому 2017 року сталося часткове руйнування конструкцій шляхопроводу: вони впали на проїжджу частину вниз, через що було пошкоджено декілька автомобілів. Тоді теж, на щастя, обійшлося без жертв і постраждалих.

Віталій Кличко заявив, що «аварійним Шулявський шляхопровід визнаний не був — він втомився від часу», після чого міст у Києві називають не інакше як «втомленим».

Читайте також:

«Втомилися нові стовпи». Усі подробиці про надзвичайну подію на Шулявському мосту в Києві, де впали три ліхтарні опори

Стало відомо, який вигляд матиме грандіозна розв'язка на Шулявському шляхопроводі

Після такої події влада столиці ініціювала масштабну реконструкцію розв’язки біля метро Шулявська. Старий міст знесли, замість нього побудували новий проліт шляхопроводу: рух Шулявським мостом знову відкрили 28 грудня 2019 року. Однак реконструкція навколо мосту триває і досі: ще не знесено один з цехів заводу Більшовик, на місці якого заплановано звести одну з «пелюсток» дорожньої розв’язки. За даними руху Чесно, станом на березень 2020 року вартість ремонту досягла 2 млрд грн.

Побудований в 1964 році Шулявський міст — один з найбільш завантажених шляхопроводів Києва з інтенсивним автомобільним рухом. Поєднує вулицю Олександра Довженка та вулицю Вадима Гетьмана, перетинає проспект Перемоги. По ньому проходять чотири тролейбусних маршрути та близько десятка маршрутів приватних перевізників.

Нова подія дала черговий привід киянам обговорити Шулявський міст і стан інфраструктури в Києві. А антикорупційним організаціям — нагадати про масштаби корупції в столиці.

https://www.facebook.com/grishyn/posts/3953809797976841 https://www.facebook.com/ffonrims.a/posts/1519941958197134 https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1324307044616365&id=100011112463696 https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2835744243413545&id=100009339910671 https://www.facebook.com/shuliavsky.bridge/posts/865931114219812?__cft__[0]=AZUITq_oO0M0Bmmjo9eIPP20mXgaZoaExlXnsF9zdFJqpDLQJW6jJO7_LC8_SEU6OqYhN9qJTnnT5lee4djmTm-32ThWn_4loKPVlIfcy0v06BxDg-zH_oejRReP7r6AWPXjZrFivDi34TsrAKWADbreRByDXNJPMEpfJ6WuIiiQxg&__tn__=%2CO%2CP-R https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=682336295799002&id=100020679142817 https://www.facebook.com/selykv/posts/10214198238989774?__cft__[0]=AZUajlhnNgH7a4MWoE5u2RNmw5_yx4JQ_HqNTfNYBS_qjbyqbA5LJG5maA-0K802d8Kmjs-5yQYwjg1t-oxVJHPkTgSWbcXztcF0ec9s2qSEi5EBCTuh-qQq7A56EMMAD7A&__tn__=%2CO%2CP-R https://www.facebook.com/antac.ua/posts/3469338526498246?__cft__[0]=AZX2joiwgpH5auEY7S0tWFfRyAA21BOcD2qu_QrJpEfZOi1MbfjOLW905C878gvgdxh6PiZDxELYR1-7KSMxmCAZH-3U4XcCN3-Zz1MRpsJk5rV1XcNXiQFLMIYdnVW9JqLf5nytmVhTD5e-Krh6i4vn&__tn__=%2CO%2CP-R https://www.facebook.com/oleksa.shalayskiy/posts/3527786113944007?__cft__[0]=AZVJpz4nlxVsunzod7PQtRCIIEoh3ALYbsC3FdQhbBOlRfp9WEFj0EDLFuMJ48JEL42H6ycrT75T41UUNMzExpG7eeDc5dw6YYxb8DayP3nhCHz_u_Ystpl6sJm8IR1sac8&__tn__=%2CO%2CP-R Редактор: Інна Семенова
Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.