Твій екопростір. Ботсад імені Гришка в Києві отримав нову айдентику
Ботанічний сад імені Гришка на Печерську провів ребрендинг. В основі нової комунікаційної стратегії – ідея екопростору
Нову айдентику для ботсаду розробило креативне агентство vandog agency. Вони підготували комунікаційну стратегію, дизайн покажчиків, аутдору і екологічного мерчу.
Фото: Ботсад ім. Гришко
«Оскільки ботсад — найекологічніше місце в Києві, а в Україні екотренд тільки набирає обертів, ми відзначили, що це той напрямок, в якому майбутньому бренду ботсаду потрібно рухатися. Тому ми сформулювали big idea так: Новий ботсад — це твій екопростір», — говорить Аріна Луковіна, партнерка і арт-директорка vandog agency.
Фото: Ботсад ім. Гришко
У новій айдентиці використали п’ятикутник. П’ятикутна будова зустрічається у багатьох рослин. Крім цього, креатори відзначили, що конструкція купола головної оранжереї ботанічного саду також побудована на основі п’ятикутника. Тому знак побудували за тим же природним принципом.
Фото: Ботсад ім. Гришко
«Також ми створили бренд-героїв з видатних особистостей ботсаду ім. Гришка: Микола Холодний, Володимир Липський та сам Микола Гришко. Ми додали і Олександра Фоміна, який би виступав опонентом в батлах з Гришко. Вони стануть сучасними і нададуть поради для екологічного стилю життя відвідувачам, киянам та гостям столиці», — додає Ірина Метнева, партнерка і креативна директорка vandog agency.
Фото: Ботсад ім. Гришко Фото: Ботсад ім. Гришко Фото: Ботсад ім. Гришко
Цього року ботанічний сад імені Гришка святкує своє 85-річчя. За цей час колекція ботсаду досягла понад 10 тисяч видів, форм і сортів різних рослин. Ботсад на Печерську — один з найбільших ботанічних садів в Європі, його площа займає 130 гектарів.
Редактор: Марія Молодковець
Источник