SmartID від Приват24 — ключ до цифрового розвитку бізнесу

27 квітня, 17:06

Бізнес охоче переходить у діджитал, оскільки це прискорює та спрощує багато процесів.

Цифрова трансформація зараз уже навіть не модний тренд, а вимога часу. Пандемія змушує нас вести справи дистанційно — укладати договори, підписувати документи, подавати звітність, сплачувати рахунки й багато іншого. Однією з проблемних зон у цьому процесі донедавна залишався цифровий підпис — підприємцям псувала життя незручна процедура отримання КЕП і її використання. Проблему вирішив Приватбанк, упровадивши в роботу своєї платформи «Приват24 для Бізнесу» технологію SmartID. Ви просили — ми зробили!

Насправді цифровий підпис використовують уже давно, більше 15 років. Але назвати цей досвід вдалим не можна. Свій цифровий підпис потрібно було отримувати в акредитованих центрах сертифікації ключів, зберігати його на зовнішніх носіях — флешках, токенах тощо. SmartID усе змінив — тепер безкоштовний кваліфікований електронний підпис доступний у вигляді хмарного сервісу в додатку «Приват24 для Бізнесу».

Забудьте про флешки, тепер електронний підпис завжди з вами, адже він доступний у будь-який момент, якщо при вас ваш смартфон або планшет. Фактично сервіс SmartID — це система віддаленого доступу до ключа КЕП через смарт-пристрій і додаток Приват24. При цьому SmartID розв’язує проблему сумісності пристроїв та ОС.

Для того щоб перейти на нові технології, не обов’язково бути фанатом цифрових рішень. Світ змінюється, і змінюються вимоги до ділової практики. Тим, хто ще використовує незахищені носії цифрового підпису, потрібно пам’ятати про те, що відповідно до закону України № 2155 «Про електронні довірчі послуги», підприємцям потрібно буде зберігати ключі КЕП тільки на захищених носіях. А ними є токени й технології SmartID. Звичайно, яким способом скористатися, — вирішувати вам. Поки ж можна сказати, що підприємці гідно оцінили нові рішення від Приватбанку. За даними банку, щодня SmartID використовують близько 3100 його клієнтів. При цьому вони здійснюють у середньому близько 7000 операцій із використанням SmartID на день. І ці показники постійно зростають.

SmartID від Приват24 — ключ до цифрового розвитку бізнесу

Фото: depositphotos

SmartID — простіше простого

Працювати з сервісом SmartID дуже просто. Для цього потрібно всього лише:

1. Створити свій КЕП у мобільному додатку «Приват24 для Бізнесу»

2. Підписувати платежі або документи в сервісі «електронний документообіг» та податкові звіти в сервісі «електронна звітність» додатка «Приват24 для Бізнесу»

Створити КЕП теж не складно. Для цього потрібно в мобільному додатку «Приват24 для Бізнесу» зайти в розділ «Налаштування» і вибрати компанію, для якої потрібно створити ключ. Потім приділіть час для створення пароля — і все готово!

Використовувати підпис у повсякденній роботі теж дуже просто. Для цього в додатку «Приват 24 для Бізнесу» створіть, наприклад, платіж для оплати ЄСВ. Потім натисніть на кнопку «Підписати» й у варіантах підпису оберіть опцію підпису з використанням SmartID. До речі, якщо ключа у вас усе ще немає, система обов’язково запропонує його створити.

SmartID від Приват24 — ключ до цифрового розвитку бізнесу

Фото: depositphotos

Не обов’язок, а нові можливості

К ЕП і SmartID покликані спрощувати життя бізнесу. Не відвідуючи банку, за їх допомоги можна підписувати будь-які документи, підтверджувати особистість. Сьогодні в додатку «Приват24 для Бізнесу» доступний такий функціонал:

  • підписання платежів та інших банківських операцій
  • виставлення рахунків на оплату
  • обмін первинними й бухгалтерськими документами з контрагентами, а також реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі доступні в розділі «Електронний документообіг»
  • подання звітів до податкової служби та органів статистики в сервісі «Електронна звітність»

Побоювання й упередження

Л юди часто-густо побоюються нового й сумніваються в надійності технологій. Поспішаємо розвіяти найчастіші сумніви.

Не варто турбуватися про законність такого підпису — SmartID має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис. І це закріплено Законом України № 2155 «Про електронні довірчі послуги».

Сторонні особи не зможуть скористатися КЕП, скопіювати його чи підробити. Система має надійно захищений вхід.

SmartID неможливо втратити або забути. Ви не постраждаєте, навіть якщо втратите телефон. Без пароля доступу в додаток «Приват24 для Бізнесу» і пароля SmartID ніхто не зможе використовувати ваш КЕП.

SmartID від Приват24 — ключ до цифрового розвитку бізнесу

SmartID — не лише сервіс Приватбанку

В икористання КЕП стане вам у пригоді не тільки під час роботи із сервісами Приватбанку. Наявності КЕП сьогодні вимагають багато державних сервісів на порталі «Дія», а також Інтегрована система електронної ідентифікації id.gov.ua.

SmartID через API може бути легко інтегрований у внутрішні системи компаній, що дає можливість підписувати внутрішні документи й нарешті цілковито перейти на електронний документообіг. У результаті як співробітники, так і клієнти можуть використовувати підпис документів за допомогою Privat24.

До речі, підписати документи за допомогою КЕП через SmartID можна не лише в розділі «Електронний документообіг» додатка «Приват24 для Бізнесу». Це можна також робити й на сервісі Paperless, який також забезпечує можливість обмінюватися документами в електронній формі. Не треба виловлювати партнерів по місту з текою паперів на підпис. Договір, акт і будь-який інший документ можна буде підписати й надіслати контрагенту кількома кліками.

Теги Приватбанк Приват24 Smart SmartID
Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.