Розкішне життя. Як Бернар Арно побудував імперію розкоші LVMH і конкурує з Маском та Безосом

НВ Преміум

Розкішне життя. Як Бернар Арно побудував імперію розкоші LVMH і конкурує з Маском та Безосом

Автор: Анна Павленко Випуск журналу №23 від 24 червня 2021

Міцна ділова хватка і точне бачення розвитку індустрії товарів класу люкс дозволили Бернару Арно побудувати найбільшу у світі імперію розкоші й конкурувати з найбагатшими людьми світу — технологічними супермільярдерами Джеффомом Безос та Ілоном Маском, пише журнал НВ.

К ожен ранок суботи Бернар Арно, 72-річний французький бізнесмен, засновник конгломерату розкоші LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy), починає з прогулянки магазинами своїх брендів у Парижі. Він дає поради співробітникам, змінює розташування товарів. За день мільярдер може обійти понад два десятки бутиків.

«Потрібно зазирнути у кожен кут і [перевірити] кожну деталь, щоб дізнатися, чи працює механізм належним чином і чи є простір для поліпшень», — пояснює своє заняття Арно.

Не рідше ніж раз на місяць він на приватному літаку вирушає інспектувати віддалені куточки своєї імперії розкоші. І за таку скрупульозність деякі називають його мікроменеджером. Однак саме такий стиль управління допоміг Арно заробити десятки мільярдів доларів і закріпитися у першій трійці найбагатших людей планети за версією американського Forbes, а віднедавна — очолити її.

Всі матеріали випуск №23 журналу, від 24 червня 2021
Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.