Warning: getimagesize(): Filename cannot be empty in /home/ih382049/investua.com.ua/www/wp-content/plugins/wp-open-graph/output.class.php on line 306

Проєкт «Окремо ми разом» — креативна реакція на світ, що змінився

17 липня, 12:05

Ч и помітили ви, що сучасна реклама відходить від стандартів рекламного виробництва і використовує нові інструменти для вибудовування відносин між брендом і споживачем? Яскравий тому приклад — багатосерійний проєкт «Окремо ми разом», створений корпорацією «Біосфера» в розпал пандемії COVID-19. Ролики сумарно набрали більше 14 млн переглядів на YouTube. Розповідаємо, як і навіщо створювалася реклама, яку глядач продовжував дивитися, не натиснувши на skip.

Точне відчуття моменту

С півпереживання — емоційний вихід за межі свого егоїстичного «Я». Саме емпатія і стала ключовим посилом багатосерійного проєкту «Окремо ми разом». Кожна його серія була знята у форматі рекламного ролика, зробленого в форматі музичного кліпу або міні-серіалу. Творці проекту не хотіли знімати класичну рекламу, завдання було зняти історії, які вони самі глибоко відчували і проживали. Музику і слова пісні, що стала лейтмотивом усіх серій, написав і виконав Сергій Бабкін — відомий український музикант і композитор.

Андрій Здесенко

засновник і головний виконавчий директор корпорації «Біосфера»

«На створення проєкту, в якому органічно були представлені продукти для дому «Фрекен Бок» і Smile, нас надихнуло розуміння того, що період вимушеної самоізоляції — це момент, коли сім’ї багато часу проводять разом, займаючись домашніми справами, — розповідає ідейний натхненник кампанії Андрій Здесенко — засновник і головний виконавчий директор корпорації «Біосфера». — Ми побачили, що це ідеальний час достукатися до людей, оскільки наша компанія — провідний український виробник і дистриб’ютор товарів для догляду за будинком і персональної гігієни. У той же час ми відчули, що в ситуації, що склалася, люди розділилися на тих, для кого вимушена самоізоляція — це можливість проводити більше часу в колі сім’ї, і тих, хто не може бачитися з близькими або потребує допомоги та підтримки. В силу цього проєкт «Окремо ми разом» став тим інструментом, за допомогою якого ми розширили поняття «сім’я» до меж соціуму, продемонструвавши, як у ситуації, що склалася, можна піклуватися і дарувати любов. Через призму турботи, любові, гумору і навіть сарказму ми показали, що українці — щирі люди, які вміють об’єднуватися і завжди прийдуть на допомогу в скрутну хвилину.

У всіх наших фільмах є ще один герой — «Фрекен БОКс». Це набір найнеобхідніших товарів для дому та гігієни, який ми в дуже короткі терміни створили для людей в ізоляції. Його можна замовити онлайн, не піддаючи ризику здоров’я. Саме за допомогою «Фрекен БОКсу» герої роликів піклувалися один про одного”.

Фото: Contrabas video production

Для всіх учасників процесу створення проєкту «Окремо ми разом» ця робота стала креативною відповіддю на виклики, зумовлені глобальною пандемією.

«Працюючи над міні-серіалом, ми з колегами знаходили ідеї, висловлювання і меми, що точно визначають ситуацію карантину, — підкреслює Андрій Здесенко. — Так були знайдені, наприклад, ключові фрази „Господи, дай мені сили пережити цей карантин!“ і „А шо Петрівна? Петрівна боєць!“, „Нехай зараз ми всі разом нарізно…“. Ці фрази стали крилатими. Ми їх створювали прямо під час зйомок, проживаючи всі ці емоції разом з акторами і режисерами. Це був безцінний досвід, який показав, наскільки тонко можна відчути свого споживача. Ми прагнули, щоб кожна з історій, представлених в нашому проєкті, була точно вивіреною, щирою, яка будить світлі почуття і робить людей добрішими».

«Нехай зараз ми всі разом нарізно, але навіть нарізно ми всі стали ближче…»

Б лизько 2,5 млн переглядів і понад 1 300 емоційних коментарів. Саме так зараз виглядає на YouTube глядацька реакція на першу серію рекламного міні-серіалу від «Біосфери» — історію пенсіонерки Петрівни, якій сусіди влаштували справжній день народження в ізоляції. Ролик був знятий і змонтований всього за тиждень в умовах карантину.

Всі актори, які брали участь у зйомках, перебували вдома зі своїми реальними сім’ями. І сама історія про людей, які не дивлячись на всі ризики, піклуються про сусідів і шиють маски — теж реальна. У такий спосіб автори проекту хотіли показати, як працює бумеранг добра і повертається турбота. Режисери Володимир і Олександр Веселови керували процесом зйомок в онлайн-режимі.

Головними героїнями наступної серії під назвою «Окремо ми Разом! Перша Паска» стали мама-лікар і її дочка-підліток. Дівчинка дуже хоче підтримати свою маму, яка щодня рятує життя людей. Готуючись до Великодня, вона вирішила спекти свою першу паску, і тут на виручку кухареві-початківцю знову приходять винахідливі сусіди.

Олександр Веселов

режисер

«Арт-департамент підготував кожній родині бокси з реквізитом, а оператор підготував бокс з технікою, — розповідає режисер Олександр Веселов. — І в день зйомки все це було відправлено до кожного актора додому. Перед входом в квартиру актора кожен предмет був оброблений антисептиком — ніяких контактів із зовнішнім світом. Підготувалися до зйомок і ми: кожен у себе вдома сидів на плейбеку, так і рулили ситуацією. Плейбек на проєкті був зум, який стояв у тому ракурсі, де і камера актора. Ми з Вовою сиділи біля ноутбуків в лайф-режимі, дивилися на картинку і думали: „Це реально круто!“. Це інша історія, це справжня локація! І унікальний коннект, унікальна атмосфера, тому що її самі створили ці люди. Ці локації відповідали їхньому внутрішньому світу, і реально відчувалася зовсім інша енергія — справжня, жива».

Незважаючи на труднощі, робота по-справжньому надихала всіх учасників процесу.

Володимир Веселов

режисер

«Ми знайшли багато унікальних історій кожної сім’ї на карантині, ми побачили їх іншими, ніж на знімальних майданчиках, — згадує Володимир Веселов. — Актори пустили до себе в дым, в свою історію, і все це створило особливу атмосферу ролика. Для цього проэкту ми створили супердушевную пісню — гімн періоду карантину, яку написав і виконав Сергій Бабкін. Пісня дуже тонко передає всі почуття і ту атмосферу, яку ми хотіли передати, про яку і хотіли розповісти!».

«Вулиці порожні, моря без кораблів, Дистанція онлайн-маяками…»

Зйомками третьої серії займалася команда Олександри Тесленко, режисера і співзасновника Contrabas video production. «Окремо ми разом! На природі» — зворушлива і весела розповідь про те, як українці святкували травневі свята в умовах вимушеної самоізоляції. Відпочинок на природі, риболовля і полювання постають тут в найнесподіваніших ракурсах.

«Зазвичай для зйомок таких роликів потрібно не менше місяця, — коментує Олександра Тесленко. — Знімальній команді постійно доводилося знаходити нестандартні рішення, працюючи в екстремальних у всіх сенсах умовах».

Олександра Тесленко

режисер і співзасновник Contrabas video production

«Коли ми знімали сцену в надувному човні, розташованої на балконі, оператор сказав, що тут погане освітлення. Нам довелося винести човен на вулицю і знімати прямо на проспекті в центрі міста. Люди в проїжджаючих повз машинах були явно заінтриговані тим, що відбувається. А під час зйомок прихованою кінокамерою епізоду, в якому тато і син перебігають дорогу, перетворившись пакетами для сміття, і ховаються від поліції, акторам посигналив реальний поліцейський наряд, який проїжджав повз.

В цей час негатив в соцмережах зашкалював настільки, що було не тільки страшно виходити на вулицю, а страшно жити. І в цей критичний для всіх момент нам вдалося привнести в інформаційний простір свою дещицю світла і добра. Ми зняли позитивну історію про те, як можна бути оптимістичним, знаходити дотепні рішення в ситуації, що склалася, зберігати внутрішню рівновагу і піклуватися про оточуючих. У нас вийшов реально якісний контент, знятий всього за 5 днів, який подарував позитивний настрій”.

Фото: Contrabas video production

Фіфа, дерзай!

С ерія роликів про Фіфу, знята в межах проєкту «Окремо ми разом», — іронічна історія про те, як під час карантину багатьом довелося зіткнутися з буденними земними проблемами.

Аудиторія брендів «Біосфери» дуже широка, тому в цих роликах творці торкнулися тем, які актуальні для покоління Instagram і Тik-Tok, запросили до участі топових блогерів і акторів: Дар’ю Петрожіцку, Кирила Скачкова, Дива Оливку. До проекту також долучилися актор театру і кіно Михайло Кукуюк і зірка «Жіночого Кварталу» Анастасія Оруджова.

«Герої цього ролика не шиють маски і не печуть пироги для сусідів, і проблеми їх можуть здатися несерйозними, але вирішують вони їх за допомогою зрозумілих нам всім інструментів: турботи, любові, тепла, дружньої підтримки, — коментує Андрій Здесенко. — Ми зробили наш міні-серіал легким і веселим, вийшов інноваційний формат, повний актуальних мемів (мій улюблений авторський „вилетіли з карантину, як пробка з пляшки“). Адже кожен з нас винесе з цього карантину не тільки тривогу і переживання, але і тонну кумедних позитивних історій».

Головна героїня Фіона, мільйонна Інста Фіфа, роль якої виконала Дарина Петрожицька, під час карантину залишилася одна в квартирі свого нареченого і… виявилася не готова до того, що там необхідно робити прибирання.

«Ця історія унікальна продакшном всього проєкту, — пояснює лінійний продюсер Олександра Ляшенко. — Режисером проєкту став Влад Климчук, який весь цей час перебуває у США. Після зйомок попередніх серій, які повністю проходили в онлайн-режимі, це було ще веселіше. Звичайно, було дуже сумно, коли після завершення знімального періоду, за традицією, ми не змогли всі дружно обійнятися з режисером».

Про те, як все це було організовано, розповідає продюсер проєкту Світлана Птух: «Ми продумували всю логістику так, щоб режисер міг бути скрізь і відразу. Один ноутбук із зумом на плейбеку, один зум на майданчику, онлайн-стрім плейбек. Природно, не тільки режисер був онлайн, але й усі наші герої — влогери, друзі головної героїні, знімалися кожен у себе вдома».

Феномен іміджевої комунікації

З а тим, як міжнародні і локальні компанії перебудовували комунікацію під час карантину активно спостерігало і професійне співтовариство.

Володимир Фризюк, New Business Director комунікаційної компанії Dentsu Aegis Network Ukraine, відзначає, що значна частина бізнесу скоротила або згорнула іміджеву комунікацію, перевела бюджети в performance-інструменти, які дають результат тут і зараз, але відповідальні локальні і міжнародні компанії запускали різні соціальні ініціативи, щоб підтримати людей у складний час.

Володимир Фризюк

New Business Director комунікаційної компанії Dentsu Aegis Network Ukraine

«Крім матеріальної допомоги, найсміливіші бренди підтримали своїх споживачів комунікацією соціальної спрямованості, — підкреслює Володимир Фризюк. — Одним з таких є «Біосфера» з проєктом «Окремо ми разом». Ролики проєкту не тільки показували «інструкцію», як людям безпечно підтримати один одного, а й показали наскільки турбота ближніх важлива в ці часи. Така комунікація, за рахунок своєї нативності й відповідності духу часу, легко засідає в голові і будує міцні стосунки бренду зі споживачем.

До запуску медійних кампаній у складні часи ми завжди підходимо особливо ретельно в питанні їх кост-ефективності. Дуже часто такі проєкти «зрізають» на цьому етапі. Будь-яка криза рано чи пізно мине, а разом з нею може закінчитися і ментальний зв’язок з брендом. І тільки проєкти такого напряму і виконання змушують BrandLove рости, часто важливіше, ніж виконання медіа KPI”.

Наталія Кононенко

co-founder дослідницької компанії NOKS FISHES

Наталія Кононенко, co-founder дослідницької компанії NOKS FISHES пояснює: «Так, дуже жорсткий карантин вже минув. Головним викликом цього періоду була, безумовно, необхідність самоізоляції. Якщо людина не соціопат і не інтроверт, то такий ізоляціонізм надзвичайно складний і стомлює. Для цього періоду наратив про те, що ми разом, незважаючи ні на що, — важливий, доречний. І команда „Біосфери“ потрапила в десятку. Але я не думаю, що „складні часи“ — вже вчорашня agenda: попереду нас чекає турбулентність, пов’язана і з COVID-19, і з економічною ситуацією, і з поглибленимою політичною кризою. І в таких умовах для бізнесу важливо вже не просто говорити про колабораціїх на позитиві. Вкрай необхідно комунікувати людям правду про майбутнє, сформувати реалістичні очікування і демонструвати солідарність з тими, кому буде складно або вже складно».

Теги Біосфера
Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.