Нова Пошта розбила посилку колекціонера за $ 2 800. У компанії заявили, що питання вирішено

Нова Пошта розбила посилку колекціонера за $ 2 800. У компанії заявили, що питання вирішено

Нова Пошта під час транспортування зламала посилку з понад 300 колекційними моделями літаків — товар оцінювався в 2 800 доларів. У компанії сказали, що виплатять компенсацію клієнту.

Клієнт пошти Давид Хусайн в Facebook повідомив, що співробітники компанії пошкодили його товар. Він стверджує, що кілька разів говорив кур’єру та іншим співробітникам НП, що товар крихкий. Він просив наклеїти спеціальний стікер на посилку, щоб вона не пошкодилася.

«Сам упакував клієнту понад 300 моделей літаків, максимально надійно. Подібні посилки відправляю вже більше 2,5 років, але в менших масштабах. Особливо ніколи не билися моделі, тільки в рідкісних випадках, і можна виправити. Коли замовляв вивезення посилки з адреси, чітко позначив, що це крихкий вантаж, потрібно наклеїти стікери з келишком. Те ж саме два рази проговорили кур’єру. Той відповів, що все буде зроблено в найкращому вигляді», – заявив він.

Читайте також:

Нова Пошта розбила посилку колекціонера за $ 2 800. У компанії заявили, що питання вирішено

«Рекет в законі». Штраф Новій Пошті на 326 млн грн призвів до скандалу, Держпродспоживслужба визнала його неадекватним — головне

Коли посилка все-таки прийшла одержувачу, то вона була серйозно пошкоджена. На коробці не було стікерів, про які говорив Хусайн.

Після цього Хусайн звернувся в НП за компенсацією, бо отримувач відмовився забирати посилку. Потім він звинуватив юристів компанії в затягуванні справи.

«Навіть деякі коробки були продирявлені, шматки бортиків вирвані з м’ясом! Кур’єр, який доставив літаки на адресу клієнта, сам сказав, що вперше стикається з подібним. Клієнт від посилки відмовився. Я писав претензії і вимагав компенсації, але юрвідділ тягне гуму, не поспішає. Консультанти самі собі суперечать, нічого не знають самі, ні про процедуру написання претензій, ні про замовлення повернення. Ледве зміг отримати компетентну інформацію з третьої спроби! Це жах!», – розповів він.

https://www.facebook.com/nova.poshta.official/posts/4144775278945273

Через деякий час Нова Пошта в коментарі до посту потерпілого заявила, що вже прийняла рішення про виплату компенсації клієнтові, вона буде здійснена найближчим часом.

Компанія також принесла вибачення за пошкоджений вантаж, а зворотна доставка товару буде здійснена за рахунок компанії.

Редактор: Євгеній Василенко
Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.