Warning: getimagesize(): Filename cannot be empty in /home/ih382049/investua.com.ua/www/wp-content/plugins/wp-open-graph/output.class.php on line 306

L’Oréal Україна: краса рятує світ у новій реальності

12 червня, 18:16

Генеральний директор L’ORÉAL Україна Марк Савчук розповідає про те, як позначилася на бізнесі глобальна пандемія, викликана коронавірусом, про нові тенденції та тренди в б’юті-індустрії і про подальші плани сталого розвитку компанії.

— Які внутрішні і зовнішні ресурси дозволили вашій компанії вистояти в цей нелегкий для всього світу час?

 — Перш за все хочу висловити подяку нашим співробітникам і партнерам, які показали неймовірну згуртованість, високу адаптивність та рівень залученості в цей складний для всіх нас період. Компанія виявилася готовою до віддаленої роботи, чому посприяло прекрасне технічне забезпечення і сильна IT-команда. А також те, що практика роботи з дому була вже введена досить давно. Спочатку один, а потім два рази на місяць наші співробітники могли працювати дистанційно. До речі, якраз перед початком карантину ми збільшили число днів, в які дозволяється робота з дому до чотирьох на місяць для кожного співробітника.

Марк Савчук

Генеральний директор L'ORÉAL Україна

Важливим фактором є і наш міцний командний дух, плюс взаємна підтримка — невід’ємна частина культури L’ORÉAL. У період карантину командами різних підрозділів практикувалися різні челленджі, в процесі яких співробітники ділилися своїми кулінарними і спортивними досягненнями. Проводилися і веселі конкурси. Загалом, нудьгувати і хандрити було ніколи.

Ми отримували величезну підтримку головного офісу. Було проведено безліч онлайн-зустрічей, воркшопів, конференцій, під час яких менеджери з інших країн Європи і світу ділилися досвідом, розповідали, як у кого справи, і це дуже-дуже підтримувало. Упевнений, що багато нововведень залишаться в практиці й у посткарантинний період.

— За перші три місяці 2020 року компанія L’Oréal зазначила глобальний підвищений інтерес споживачів до своєї продукції. Виходить, пандемія коронавірусу красі не завада? З чим це, на ваш погляд, пов’язано?

 — Зараз дуже цікавий час, особливо — для маркетологів. Динамічно змінюється все — від потреб у продуктах і ритуалах до способу прийняття рішення та здійснення покупки.

Споживачі стали більше цікавитися продуктами для здоров’я. В топі потреб — б’юті-продукти для харчування й зміцнення. За даними досліджень, 92% споживачів хочуть бачити рекламу і далі, але при цьому відбулося зміщення в лідерах думок. Люди стали більше довіряти фахівцям у сфері медицини, косметології, дієтології та фітнес-блогерам.

Важливим фактором є й наш міцний командний дух, плюс взаємна підтримка — невід’ємна частина культури L’Oréal.

Зараз підвищився попит на освітні програми від брендів, також споживачеві необхідна емоційна підтримка. Але платити за такий контент люди не готові. Вони хочуть його отримувати безкоштовно.

Формується нове покоління споживачів — більш вимогливих і інформованих. Вони детально розбираються в складах продуктів. Фокус зміщується від класичних соціальних мереж на нові платформи. Люди менше читають пости і більше підключаються до живих ефірів, стрімінгу, влаштовують онлайн-вечірки тощо. Ось чому нам необхідно більше сегментувати контент. Сегментація дозволяє працювати з окремими групами споживачів. Також, звичайно важливо, щоб наші товари були доступними.

Фото: L’Oréal Україна

— Які модні тенденції і тренди ви спостерігаєте у своїй сфері саме зараз?

Високий тренд нашого часу — home style beauty look. І в макіяжі, і в б’юті-рутині зростає потреба в більш натуральних продуктах. Відбувається переключення зі складноутворених на більш прості. Складні аромати переходять у свої полегшені версії. Набувають популярності різні майстер-класи, наприклад, зі згуртування сім’ї через б’юті, майстер-клас з б’юті-рутини для всієї родини.

Оскільки люди стали більш економні, набувають популярності багатофункціональні продукти на кшталт «3 в 1» і «5 в 1».

В онлайн прийшло і покоління 40−55. Більшість цих людей звикло робити покупки оффлайн, але зараз вони стали освоювати сферу онлайн. В основному, саме жінки не бояться повертатися в оффлайн. Але вони чекають додаткових знижок, якихось нових преференцій тощо. Особливо затребувані емоційні плюси — ефект радості і задоволення від покупок. Ми бачимо, що споживач готовий перемикатися в пошуках нових брендів і нового досвіду.

— У першому кварталі 2020 року онлайн-продажі L’Oréal збільшилися в усьому світі на 53%. Наскільки вони виросли за цей період в Україні? Що з вашої продукції користується зараз найбільшим попитом?

Онлайн-ринок в Україні показав більш низьке зростання, ніж у інших країнах, оскільки у нас поки ще не ідеальний процес доставки — не всі партнери змогли забезпечити безконтактну і швидку доставку. Проте, продажі L’Oréal Україна в першому кварталі в онлайн показали стійке зростання в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

L’Oréal Україна безкоштовно передає більше 100 000 продуктів, включно зі спиртовими гелями для санітарної обробки рук, лікарням, аптекам і продовольчим мережам.

Під час карантину впав попит на парфумерну продукцію і засоби для макіяжу, але при цьому виріс попит на засоби для фарбування волосся. У перший тиждень карантину впав попит на засоби догляду за шкірою, але буквально через два тижні він почав рости.

— Розкажіть, будь ласка, як був реалізований в Україні План солідарності, спрямований на користь місцевої спільноти в умовах поширення коронавірусу COVID-19.

 — L’Oréal Україна безкоштовно передає більше 100 000 продуктів, включно зі спиртовими гелями для санітарної обробки рук, лікарням, аптекам і продовольчим мережам. Заходи, вжиті компанією в Україні, є частиною глобальної Програми солідарності, яку Група L’Оréal реалізує по всій Європі на підтримку заходів боротьби з коронавірусом.

Ми розуміємо, наскільки важливо надати підтримку медикам, які працюють зараз в екстремальних умовах. Насамперед, їм потрібні засоби для санітарної обробки рук, а також засоби догляду за сухою шкірою після інтенсивного використання дезінфікувальних гелів і масок для обличчя.

28 заводів компанії у всьому світі адаптували своє виробництво на випуск спиртових гелів для санітарної обробки рук під брендами La Roche-Posay, Garnier і L’Oréal Paris. Уже вироблено 5,8 млн літрів і близько 40 млн штук.

Також ми передаємо ці продукти організаціям, які підтримують вразливі верстви населення — людей похилого віку в будинках для літніх людей, дитячі будинки, жінок, які постраждали від насильства та всіх інших, хто потребує допомоги.

Доставка в усі основні лікарні України здійснюється в партнерстві з «Новою Поштою» — поштовою службою експрес-доставки в Україні. Саме вона була однією з перших українських компаній, що швидко і ефективно відреагували на ситуацію і підтримали країну в цей складний період.

Фото: L’Oréal Україна

— А які ще заходи з виходу із кризи здійснює компанія L’Oréal нині?

 — У травні 2020 року компанія L’Oréal оголосила про нову безпрецедентну програму соціальної та екологічної солідарності «L’Oréal в інтересах майбутнього».

В межах цієї програми Група L’Oréal виділяє 50 млн євро для створення цільового благодійного фонду підтримки організацій, які надають допомогу найбільш соціально незахищеним жінкам, які стали першими жертвами соціально-економічної кризи, викликаної пандемією.

Додатково до довгострокової програми сталого розвитку Sharing Beauty with All, яка спрямована на пом’якшення негативного впливу нашого виробничо-збутового ланцюжка на довкілля, Група L’Oréal інвестує 100 млн євро в рішення двох основних екологічних проблем.

50 млн євро виділяються для фінансування проєктів з відновлення морських і лісових екосистем, які, крім іншого, створюють нові можливості соціального і економічного розвитку для населення, що залежить від цих екосистем (за рахунок розвитку сталого сільського господарства і рибальства, екотуризму, продажу вуглецевих квот). Метою «Фонду L’Oréal з відтворення природи» є відновлення одного мільйона гектарів деградованих екосистем, поглинання від 15 до 20 мільйонів тонн CO2 і створення сотні робочих місць до 2030 року.

Ще 50 млн євро будуть спрямовані на проєкти, пов’язані з розвитком економіки замкнутого циклу. Ми інвестуємо в пошук рішень та створення бізнес-моделей на підтримку розвитку так званої «циклічної» економіки, насамперед, це стосується переробки і утилізації пластикових відходів.

Також в кінці червня Група L’Oréal планує представити свою нову програму сталого розвитку до 2030 року. Ця програма доповнить план, намічений у програмі «L’Oréal в інтересах майбутнього». Вона спрямована на те, щоб всі види діяльності L’Oréal враховували обмеження безпечного розвитку людства, названі «планетарними межами».

Фото: L’Oreal Україна

— Група L’Oréal відома своїми потужними дослідницькими центрами та впровадженням інновацій. Чи вплинула глобальна пандемія на напрям тих чи інших наукових досліджень?

— L’Oréal — одна з перших компаній, яка переорганізувала своє виробництво на виробництво санітайзерів ще до того, як цього попросив уряд Франції. Потім ця ініціатива була поширена і на інші країни, де є заводи компанії.

У нас є величезний досвід із забезпечення «біологічної» безпеки, як на заводах, так і в офісі. Тому були максимально оперативно розроблені правила роботи в новій реальності.

Крім того, L’Oréal змогла максимально оперативно підготувати співробітників і партнерів до виходу з карантину. Розроблено правила, тренінги та навчальні відео про те, як надягати рукавички, маску і мити руки. Також було розроблено посібник для наших партнерів — салонів краси, в якому детально розписується те, як потрібно виходити з карантину, дотримуватися санітарних норм і забезпечити максимально безпечне функціонування.

L’Oréal не тільки лідер світової індустрії краси. Вона завоювала статус beauty tech компанії і активно застосовує технології VR і AI для створення нових технологічних персоналізованих продуктів.

Слоган одного з наших брендів L’Oréal Paris «Адже ви цього варті» як ніколи раніше відображає сьогоднішні споживчі настрої. Стало очевидним, що шкіра рук і тіла зараз вимагає ще більше догляду, особливо після обробки санітайзерами. Ось чому бренди, які випустили санітайзери як швидку відповідь на пандемію, прийняли рішення залишити цей продукт у постійному портфоліо.

Це сприяло активному розвитку напряму продуктів для догляду за шкірою. Адже основа всього — здорова шкіра обличчя і тіла. Звичайно, це потребує зміни текстур продуктів. Ефективність засобів повинна бути більш висока, а текстура — легша. Наприклад, такий продукт, як живильний крем, став тепер необхідний всім.

— Яких б’юті-інновацій від L’Oréal нам очікувати найближчим часом?

Інновації є частиною ДНК L’Oréal, і ми завжди будемо продовжувати виводити на ринок нові продукти, щоб задовольнити смаки і очікування споживачів. Більш того, не тільки задовольняти, а й передбачати їх.

Санітайзери залишаться в постійному портфелі тих брендів, які налагодили їх випуск. Плюс, зростає увага до засобів для догляду за тілом і шкірою рук, як я вже говорив, ну і, звичайно, упаковка — менше пластику і алюмінію. Зріс також інтерес до більш складних продуктів для догляду за волоссям, адже час, який споживач раніше витрачав на свій звичайний ритуал, зараз збільшується.

L’Oréal не тільки лідер світової індустрії краси. Вона завоювала статус beauty tech компанії і активно застосовує технології VR і AI для створення нових технологічних персоналізованих продуктів. Ось, наприклад, одна з останніх інновацій Групи. Глобальний запуск проєкту PERSO відбудеться в 2021 році.

Також в Україні, у точках продажів і на сайті бренду L’Oréal Paris, можна скористатися віртуальним інструментом для підбору засобів з макіяжу Modi Face чи спробувати інструмент для персональної діагностики акне Еffaclar spotscan від La Roche-Posay.

Теги L’Oréal
Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.