Електоральний полігон. Про що говорить рейтинг Пальчевського
НВ Преміум
Популярність Андрія Пальчевського на виборах мера в Києві вказує на те, що кияни масово незадоволені тим, що відбувається в місті, але не знають, що з цим робити
Місцеві вибори в Україні — полігон для прогонки електоральних технологій напередодні складного політичного сезону на національному рівні. Кандидати в мери все менше говорять про реальні проблеми міст, приділяючи свою увагу грі з невдоволенням українців.
Поки у вищій лізі української політики — у Верховній Раді, в Кабінеті міністрів — все без змін, другий за рахунком дивізіон, що складається з місцевих активістів і лідерів думок, тестує громадські настрої під час передвиборчої кампанії. На вулицях з’являються білборди з обличчями маловідомих людей, які таким чином намагаються заявити про себе.
Київ, судячи з соціології, приготувався вдруге обрати своїм мером Віталія Кличка. Він впевнено лідирує в симпатіях столичних жителів, яким різко захотілося стабільності, навіть якщо це стабільність у вигляді скляного моста на Володимирській гірці. Та й все-таки кияни — народ освічений і розуміє, коли на ньому просто обкатують технології, тому вважають за краще голосувати за перевірений варіант, що показав себе на практиці.
Ось, що дивує в Києві, так це високий рейтинг Андрія Пальчевського. За даними групи Рейтинг, він йде на четвертому місці електоральних переваг киян у мерських перегонах з підтримкою на рівні 6,4%. Продаючи на білбордах себе і своє обличчя, Пальчевському вдалося досить суттєво наростити рейтинг на спробі столиці зрозуміти своє місце в поточній українській політиці. Таргетована реклама в Facebook показує Пальчевського на другому місці.
Читайте також:
Валерій Пекар І так по всій країні. Що треба розуміти про місцеві вибори
Новинний фон для Пальчевського зараз — цілком позитивний. Слуга народу увійшла в період партійних скандалів, який дає великий простір для критики і розмов про те, що у владі потрібен кандидат не з системи. Не такий як усі. Правдоруб, популіст, впевнений користувач соцмереж і міцний господарник в одній особі.
При цьому своїм гаслом «Єднаймося!», яким обвішані всі в’їзди до Києва, Пальчевський апелює до солідарності, яка склалася в Києві в середовищі ФОП, що турбуються про своє податкове майбутнє в центрі української економіки, і в середовищі всіх, хто незадоволений ключовими проблемами міста — дорожніми заторами, низькою якістю освіти в школах, неякісним сервісом ЖЕКів.
Щоб зрозуміти причини високого рейтингу Пальчевського,
Передплатіть, щоб прочитати повністю
Нам необхідна ваша підтримка, щоб займатися якісною журналістикою
Передплатити Я вже передплатник Перший місяць 1 ₴. Відмовитися від передплати можна у будь-який момент
Віталій Сич, Головний редактор
Друзі, ми вводимо платний доступ до частини контенту НВ.
Ми гарантуємо, що на НВ ви не побачите просування інтересів політиків, бізнесменів і партій. Ви також ніколи не побачите тут прихованої комерційної реклами, яку називають джинсою.
Дякуємо всім, хто читає і підтримує нас.