Електоральний полігон. Про що говорить рейтинг Пальчевського

НВ Преміум

Популярність Андрія Пальчевського на виборах мера в Києві вказує на те, що кияни масово незадоволені тим, що відбувається в місті, але не знають, що з цим робити

Місцеві вибори в Україні — полігон для прогонки електоральних технологій напередодні складного політичного сезону на національному рівні. Кандидати в мери все менше говорять про реальні проблеми міст, приділяючи свою увагу грі з невдоволенням українців.

Поки у вищій лізі української політики — у Верховній Раді, в Кабінеті міністрів — все без змін, другий за рахунком дивізіон, що складається з місцевих активістів і лідерів думок, тестує громадські настрої під час передвиборчої кампанії. На вулицях з’являються білборди з обличчями маловідомих людей, які таким чином намагаються заявити про себе.

Київ, судячи з соціології, приготувався вдруге обрати своїм мером Віталія Кличка. Він впевнено лідирує в симпатіях столичних жителів, яким різко захотілося стабільності, навіть якщо це стабільність у вигляді скляного моста на Володимирській гірці. Та й все-таки кияни — народ освічений і розуміє, коли на ньому просто обкатують технології, тому вважають за краще голосувати за перевірений варіант, що показав себе на практиці.

Ось, що дивує в Києві, так це високий рейтинг Андрія Пальчевського. За даними групи Рейтинг, він йде на четвертому місці електоральних переваг киян у мерських перегонах з підтримкою на рівні 6,4%. Продаючи на білбордах себе і своє обличчя, Пальчевському вдалося досить суттєво наростити рейтинг на спробі столиці зрозуміти своє місце в поточній українській політиці. Таргетована реклама в Facebook показує Пальчевського на другому місці.

Читайте також:

Електоральний полігон. Про що говорить рейтинг Пальчевського

Валерій Пекар І так по всій країні. Що треба розуміти про місцеві вибори

Новинний фон для Пальчевського зараз — цілком позитивний. Слуга народу увійшла в період партійних скандалів, який дає великий простір для критики і розмов про те, що у владі потрібен кандидат не з системи. Не такий як усі. Правдоруб, популіст, впевнений користувач соцмереж і міцний господарник в одній особі.

При цьому своїм гаслом «Єднаймося!», яким обвішані всі в’їзди до Києва, Пальчевський апелює до солідарності, яка склалася в Києві в середовищі ФОП, що турбуються про своє податкове майбутнє в центрі української економіки, і в середовищі всіх, хто незадоволений ключовими проблемами міста — дорожніми заторами, низькою якістю освіти в школах, неякісним сервісом ЖЕКів.

Щоб зрозуміти причини високого рейтингу Пальчевського,

Передплатіть, щоб прочитати повністю

Нам необхідна ваша підтримка, щоб займатися якісною журналістикою

Передплатити Я вже передплатник Перший місяць 1 ₴. Відмовитися від передплати можна у будь-який момент

Електоральний полігон. Про що говорить рейтинг Пальчевського

Віталій Сич, Головний редактор

Друзі, ми вводимо платний доступ до частини контенту НВ.

Ми гарантуємо, що на НВ ви не побачите просування інтересів політиків, бізнесменів і партій. Ви також ніколи не побачите тут прихованої комерційної реклами, яку називають джинсою.

Дякуємо всім, хто читає і підтримує нас.

Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.