«Екстраординарні заходи до 2030 року». Кабмін схвалив стратегію розвитку Донбасу на 350 сторінок — наводимо перелік лише конкретних проектів

«Екстраординарні заходи до 2030 року». Кабмін схвалив стратегію розвитку Донбасу на 350 сторінок — наводимо перелік лише конкретних проектів

Кабінет міністрів 18 серпня схвалив стратегію економічного розвитку Донецької та Луганської областей на період до 2030 року.

Як повідомили у Кабміні, документ, містить близько 350 сторінок «тексту і розрахунків».

«Ми провели обговорення безпосередньо на Донеччині і Луганщині за участю усіх громад, що перебувають на лінії дотику… Ситуацію можна виправити лише комплексними екстраординарними заходами», — заявив, представляючи стратегію, віце-прем’єр Олексій Резніков.

Читайте також:

«Екстраординарні заходи до 2030 року». Кабмін схвалив стратегію розвитку Донбасу на 350 сторінок — наводимо перелік лише конкретних проектів

Іван Верстюк Нестерпна бідність. Чому Донбас ніколи не стане Придністров'ям

За його словами, спочатку йдеться про підконтрольні Україні території. «Але після деокупації заходи стратегії можуть бути масштабовані й на інші райони Донеччини і Луганщини. Досягти цієї мети ми пропонуємо шляхом забезпечення сприятливих умов для інвесторів, які створять робочі місця і наповнять бюджети, аби уздовж лінії дотику створити «пояс успішності», — зазначив Резніков.

Для залучення інвесторів до Донецької та Луганської областей Кабмін застосувати модель території пріоритетного розвитку, яка передбачатиме:

— податкові, регуляторні, фінансові стимули, у тому числі – страхування воєнно-політичних ризиків;

— розвиток реального сектору економіки, індустріалізацію та інновації;

— розбудову критичної інфраструктури та логістики;

— розвиток регіонального ринку праці;

— налагодження комунікацій.

Читайте також: «Регіон стає все більш депресивним». В Офісі президента пояснили, навіщо Донбасу вільна економічна зона

При цьому серед конкретних заходів, які стосуються стратегічної інфраструктури регіону, у Кабміні назвали наступні проекти:

— будівництво залізничної гілки у Луганській області

— модернізація та електрифікація залізниці на Маріупольському напрямку

— відновлення пасажирських та вантажних авіаперевезень

— розвиток мережі доріг на Луганщині

— будівництво сучасної траси Старобільськ-Краматорськ-Маріуполь

— безпечний доступ до якісної питної води на території двох областей.

Читайте також: Бідність та дикість. Про Афганістан, росіян, Донбас та економіку Редактор: Олександр Іванов
Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.