Допінг для торгівлі: як «оплата частинами» від Привату рятує продавців під час кризи

Новини компаній

Допінг для торгівлі: як «оплата частинами» від Привату рятує продавців під час кризи

І невеликий інтернет-магазин, і велика роздрібна мережа, і маркетплейс — всі шукають спосіб збільшити обсяг продажів. Хтось збільшує витрати на пряму рекламу і маркетинг, дехто приділяє особливу увагу соцмережам і «сарафанному радіо». Все це важливо, але нерідко не працює просто через те, що клієнти, які хотіли б купити товар, не можуть собі цього дозволити. Чи все-таки можуть?

ПриватБанк активно працює з бізнесом і розуміє, як важливо компаніям утримувати свою аудиторію покупців, як важливо залишатися доступними. Для вирішення цього завдання був розроблений спеціальний інструмент, який став одним з найбільш ефективних для зростання роздрібних продажів. Йдеться про сервіс «Оплата частинами» від ПриватБанку, який зарекомендував себе з кращого боку як універсальний прискорювач продажів навіть в умовах карантину і зниження доходів населення.

Звісно, продаж товарів і послуг в кредит — класична банківська послуга. Здавалося б, що тут можна сказати нового? Але все змінюється, в тому числі і завдяки розвитку електронної комерції та інтернет-банкінгу. І український ринок виявився сприятливим середовищем для розвитку інновацій. Про що й казати, адже Україна входить в число лідерів зі зростання e-commerce в Східній Європі. Українські IT-компанії високо котируються в Європі, а Visa і MasterCard вже давно «обкатують» безконтактні технології та інші новинки саме на українському ринку.

Популярність мобільного банкінгу і безготівкових платежів вже дозволила швидше розвивати інтернет-торгівлю — замовляти товари та послуги онлайн зручно, швидко і безпечно, і багато клієнтів швидко це оцінили. Тепер же у магазинів з’явилася можливість підключати у себе фінансовий сервіс від ПриватБанку. Тут і відбувається інновація. Вже не треба прямувати в торговельну мережу, спілкуватися з кредитним менеджером і просити у нього кредит або розстрочку. Розробка від Привату дозволяє перевести оплату товару в режим на виплату буквально за кілька тицянь. І це якраз те, що потрібно продавцям на тлі загального зниження купівельної спроможності населення — простий спосіб автоматичного кредитування клієнтів.

Як це працює

Послуга «Оплата частинами» дозволяє купувати товар на дуже вигідних умовах. Дійсно, ставка по ньому становить всього 0,01% на місяць! У чому вигода банку? Річ у тім, що банк отримує свою комісію, яку замість покупця оплачує продавець. Сума платежу для покупця ділиться рівними частинами. Термін виплати розстрочки може становити від 1 до 24 місяців. Причому Приват передбачив для продавців свої можливості для маневру. Мовиться про те, що в одних випадках покупець може сам визначає кількість платежів, а в деяких магазин може обмежувати їх максимальну кількість на власний розсуд. При цьому не потрібно турбуватися про оплату. Якщо перший платіж клієнт здійснює сам, то наступні банк автоматично списує з картки «Універсальна» від ПриватБанку.

І цей сервіс дійсно працює швидко. Щоб скористатися послугою, покупцеві достатньо мати одну з кредитних карток ПриватБанку, чи то «Універсальна», «Універсальна Gold» або елітна картка. Сума, на яку можна оформити кредит «Оплата частинами», обмежена кредитним лімітом за карткою покупця. На практиці це означає, що клієнт з кредитним лімітом 30 тис. грн може взяти або один кредит на 30 тис. грн, або до 10 розстрочок в цілому на ту саму суму.

Щоб скористатися послугою, покупцеві достатньо мати одну з кредитних карток ПриватБанку, чи то «Універсальна», «Універсальна Gold» або елітна картка.

Важливим є те, що запропонований інструмент відмінно працює як в інтернет-торгівлі, так і в офлайн-магазинах. Відмінність у тому, що в разі купівлі товару офлайн клієнт розраховується безконтактно або банківською карткою, а касир підтверджує оплату в POS-терміналі. За онлайн-покупки клієнт сам вибирає опцію «Оплата частинами», відтак автоматично потрапляє на сайт ПриватБанку для авторизації. Банку залишається перевірити кредитний ліміт покупця і списати перший платіж.

А що ж продавець? Продавець, своєю чергою, протягом доби отримує всю вартість товару на свій рахунок, відкритий в ПриватБанку. Платежі продавця складають:

● комісія за еквайринг — 2% в офлайн у торговій точці і 2,75% для онлайн-продажу

● комісія за сервіс — її розмір залежить від терміну кредитування і може становити від 1,1% до 28,5% від вартості товару.

Але навіть працюючи на вуличніому ярмарку без POS-терміналу або в інтернеті, в соцмережах без сайту, продавець має можливість використовувати інвойс, в якому буде закладено опція «Оплата частинами». І це не створює складнощів для продавця і покупця, адже способів виставлення рахунку та оплати кілька: покупцеві потрібно буде всього лише зчитати смартфоном QR-код для оплати товару прямо на місці, або ж продавець відправляє посилання на оплату в месенджері, в імейл або пуш в додаток Приват24. До речі, запропоновану ПриватБанком технологію продажів за допомогою послуги «Інвойс в Оплату частинами» гідно оцінили вже понад 1000 підприємців.

У чому вигода?

Експерти ПриватБанку стверджують, що підключення сервісу «Оплата частинами» дозволяє магазину збільшити приріст виручки на 23%.

До таких висновків в банку дійшли після аналізу даних від тих торговців, які вже стали учасниками програми. Серед них — як онлайн-, так і офлайн-

В середньому обсягів продажів підвищується на 30% — такий результат, якщо порівнювати квартальні показники до і після підключення до послуги. Це результати аналізу роботи невеликих магазинів — робота великих торгових мереж не враховувалася.

При цьому потік клієнтів здатен вирости в середньому на 23%. Це пояснюється тим, що магазин починає вигідно виділятися на тлі конкурентів, які вимагають оплати всієї суми «тут і зараз», не надаючи покупцеві варіантів. Якщо у вас купувати вигідніше і комфортніше, то починає працювати те саме «сарафанне радіо» і зростає кількість клієнтів. До того ж продавець отримує можливість працювати з великим масивом клієнтів ПриватБанку — десь у 6 млн клієнтів банку підключений ліміт по сервісу «Оплата частинами».

Клієнтів не тільки стає більше. Вони починають більше витрачати — зростає сума середнього чека. Це — прямий ефект купівлі в кредит. Можливість купити потрібну річ зараз, а заплатити потім і меншими сумами стимулює клієнтів купити або дорожчий товар, або кілька товарів відразу. І в цьому випадку вже від продавця залежить, наскільки ефективною буде його комунікація з покупцем.

Підключаємо свій магазин

Сервіс «Оплата частинами» і «Миттєва розстрочка» від ПриватБанку вже має неабияку популярність — до нього підключені більш як 91,8 тис. торгових точок, серед яких понад 9,2 тис. інтернет-магазинів.

Сервіс «Оплата частинами» може підключити будь-який підприємець, у якого відкритий рахунок 2600 (або IBAN) в ПриватБанку.

Для цього потрібно подати заявку на підключення даної програми в меню «Послуги» і вже наступного дня ви зможете продавати товари в розстрочку вашим клієнтам.

Щодо інтернет-магазину необхідно також підключити API — спеціальний програмний інтерфейс.

Сьогодні у магазинів, чи то онлайн- або офлайн-торгівля, є два вибори, залишатися колишніми і втрачати клієнтів або змінюватися в дусі часу і використовувати технології продажів від найбільшого банку країни для виведення бізнесу на новий рівень.

Источник

Leave A Reply

Your email address will not be published.